Periodieke gift

13 november 2023

Je gift aan de parochie is voor de belasting volledig aftrekbaar, dus zonder drempel of maximum. Voorwaarde is dat je een schriftelijke overeenkomst aangaat met de parochie om minimaal 5 jaar lang hetzelfde bedrag te schenken.
Je kunt daarvoor dit formulier downloaden, invullen en opsturen naar info@parbc.nl of St. Janstraat 8, 4811 ZL Breda.
Het is ook mogelijk om via het parochiesecretariaat te vragen het formulier toe te sturen. Je vult het in, ondertekent het en stuurt het naar de parochie. Op het secretariaat van de parochie wordt het aangevuld en aan je terug gestuurd.

Stel dat je bereid bent € 250,- te schenken aan de parochie. Dan kun je in het gunstigste geval met zo’n akte maar liefst € 420,- overmaken om zelf netto op € 250,- uit te komen. Je kunt dit voor jouw situatie berekenen op www.schenkservice.nl.

Andere financiën