Ik wil parochiaan worden

Parochie Breda Centrum verwelkomt je van harte in het hart van Breda. Wij zijn een levendige en betrokken geloofsgemeenschap. Samen vieren we ons geloof en zetten we ons in voor de medemens in nood. We willen graag dat iedereen zich bij ons thuisvoelt.

Als je naar Breda centrum bent verhuisd en je staat landelijk geregistreerd als katholiek, dan komt je inschrijving automatisch in onze ledenadministratie. Als het goed is krijg je dan binnenkort een verwelkomingsbrief van ons. Houd dat ook even in de gaten. Soms gaat het mis en dan moet je jezelf even melden bij het parochiesecretariaat.

Voel je je bij onze parochie thuis terwijl je niet in Breda centrum woont of ben je vanuit het buitenland naar Breda centrum verhuisd, dan kun je je inschrijven als zogenaamde voorkeursparochiaan. Gebruik dan onderstaand inschrijvingsformulier of neem contact op met ons parochiesecretariaat.

Wil je meer informatie voor je je inschrijft? Kijk dan verder op onze website. Het is ook altijd mogelijk contact op te nemen met het parochiesecretariaat en bijvoorbeeld een gesprek met een van onze pastores aan te vragen.