Ik ben nieuw

Welkom bij Parochie Centrum Breda, waar we speciale activiteiten organiseren voor mensen die nieuw zijn!

We begrijpen dat het betreden van een nieuwe gemeenschap overweldigend kan zijn, maar we zijn hier om je te verwelkomen en je te helpen je thuis te voelen. Onze activiteiten voor nieuwkomers zijn ontworpen om je de mogelijkheid te bieden anderen te ontmoeten, nieuwe vriendschappen te sluiten en je weg te vinden in onze gemeenschap. Of het nu gaat om informatieve bijeenkomsten, welkomstborrels of kennismakingsworkshops, we willen je helpen om jezelf te verbinden en je weg te vinden binnen Parochie Centrum Breda.

Kom langs en ontdek een warme en gastvrije omgeving waar iedereen welkom is. We kijken ernaar uit om je te ontmoeten en je te ondersteunen in je reis binnen onze gemeenschap.