two Euro banknotes

Ik wil een donatie doen

Welkom op de donatiepagina van Parochie Breda Centrum! Hier bieden wij je de mogelijkheid om op verschillende manieren bij te dragen aan het werk en de missie van onze geloofsgemeenschap. Je steun is van onschatbare waarde en hard nodig. We krijgen geen enkele subsidie en zijn geheel afhankelijk van giften en bijdragen van parochianen.

Onderaan deze pagina zie je een doneer-knop. Deze knop leidt je naar een formulier waarmee je direct een financiële donatie kunt doen. Je draagt zo direct bij aan de verschillende activiteiten, diensten en initiatieven die wij organiseren. Jouw vrijgevigheid helpt ons om ons geloof te beleven en te delen, en om een positieve impact te hebben op het leven van anderen.

Je kunt ook bijdragen door mee te doen aan de Actie Kerkbalans. Dit is een jaarlijkse actie waar we alle parochianen vragen om een bedrag toe te zeggen. De Actie Kerkbalans wordt in januari gehouden. Hier vind je meer informatie over de actie kerkbalans:

We willen benadrukken dat ook je gebed een waardevolle vorm van bijdrage is. Naast een financiële donatie kun je ook altijd je gebeden en intenties met ons delen. Je gebed ondersteunt ons in ons werk en draagt bij aan de geestelijke groei en het welzijn van onze geloofsgemeenschap. Ga naar de digitale kapel om een gebedsintentie achter te laten.

Wij zijn je zeer dankbaar voor je steun, in welke vorm dan ook. Samen kunnen we blijven bouwen aan een bloeiende en liefdevolle geloofsgemeenschap in het centrum van Breda. Klik op de donatieopties hieronder en ontdek hoe je kunt bijdragen aan ons werk. Je steun wordt enorm gewaardeerd!