person in red sweater holding babys hand

Over ons

Parochie Breda Centrum verwelkomt je met open armen in het hart van Breda. Wij zijn een levendige en betrokken gelovige gemeenschap die zich inzet voor het versterken van ons geloof, het bevorderen van verbondenheid en het delen van spiritualiteit. Bij Parochie Breda Centrum geloven we in een warme en gastvrije omgeving waar iedereen zich thuis kan voelen.

Inspirerende Vieringen en Boeiende Activiteiten

Een van de belangrijkste pijlers van Parochie Breda Centrum zijn onze inspirerende vieringen. In onze prachtige kerken en kapellen komen we samen om ons geloof te vieren en te verdiepen. Onze gepassioneerde priesters en voorgangers zorgen voor betekenisvolle en inspirerende vieringen die ons verbinden met God en met elkaar. Daarnaast bieden we diverse boeiende activiteiten aan die gericht zijn op verdieping, gemeenschapsopbouw en persoonlijke groei. Van bijbelstudies en spirituele retraites tot gezamenlijke maaltijden en sociale initiatieven, er is voor elk wat wils om betrokken te raken bij onze gemeenschap.

Een Actieve en Betrokken Gemeenschap

Parochie Breda Centrum is meer dan alleen een plek om te kerken. We streven naar een actieve en betrokken gemeenschap die zich inzet voor de bredere samenleving. Onze parochie ondersteunt diverse maatschappelijke initiatieven en werkt samen met lokale organisaties om degenen die het nodig hebben te helpen. Van liefdadigheidsacties en vrijwilligerswerk tot het organiseren van evenementen die de gemeenschap samenbrengen, we zijn vastbesloten om een positieve impact te hebben op de stad Breda en de mensen om ons heen.

Kom en Ervaar Parochie Breda Centrum

Of je nu al lange tijd betrokken bent bij de kerk of nieuw bent in het geloof, Parochie Breda Centrum heet je van harte welkom. Onze gemeenschap biedt een veilige en ondersteunende omgeving waar je je geloof kunt verkennen, nieuwe mensen kunt ontmoeten en je spirituele reis kunt voortzetten. We nodigen je uit om deel te nemen aan onze inspirerende vieringen, boeiende activiteiten en gemeenschapsinitiatieven. Ontdek de warmte, verbondenheid en spiritualiteit die Parochie Breda Centrum te bieden heeft. Samen kunnen we bouwen aan een bloeiende en betrokken gelovige gemeenschap in het hart van Breda.