Doorgeefbijbel in de parochie

14 januari 2024

Op zondag 14 januari overhandigde Steven van Roode bij het koffiedrinken na de mis de Doorgeefbijbel van Groot Nieuws Radio aan pastoor Norbert Schnell. De Doorgeefbijbel gaat dagelijks van hand tot hand door heel Nederland. Iedereen kiest een bijbelvers uit, waarover hij of zij dan ’s avonds in het radioprogramma ‘De Dag van Vandaag’ iets vertelt.

Kees van der Staaij en Andries Knevel hadden de Doorgeefbijbel al eerder even in hun bezit. Steven kreeg de bijbel van Joost Jansen, norbertijn van de Abdij van Berne. Op maandag 15 januari vertelt hij rond 18.40 uur welk vers hij gekozen heeft en waarom. Dinsdag 16 januari is dan pastoor Schnell aan de beurt. De volgende die de Doorgeefbijbel krijgt, is ook al bekend: onze parochiaan Jos van Ginneken.

Luister hier naar Groot Nieuws Radio.