Vul een schoenendoos, geef een schat

27 september 2023

Vanaf zondag 1 oktober gaan we weer meedoen aan de landelijke Actie Schoenendoos. Kinderen in vluchtelingenkampen in Afrika en Oost Europa maken we blij met een versierde schoenendoos, gevuld met schoolspullen, verzorgingsartikelen, speelgoed en/of een knuffel.

Je kunt je giften hiervoor in natura (bijvoorbeeld kleurpotloden, schriften, een tandenborstel, tandpasta, speelgoed, knuffel) achterlaten in de speciale schoenendozen die achterin de kerk komen te staan. Een financiële gift is ook zeer welkom, want het verzenden van één schoenendoos kost € 5,00. Een gift kun je doen in het groene spaarvarken achterin de kerk of via NL46 RABO 0300 6857 26 onder vermelding: Actie Schoenendoos.

Als je zelf een doos wilt versieren en vullen, dan is dat geweldig! Wil je een schoenendoos sponseren met een financiële gift, dan vullen wij deze voor je en zorgen dat deze op de juist plaats komt. Het aanleveren van dozen, spullen en geld kan tot en met dinsdag 31 oktober. Kijk voor meer informatie op schoenendoosactie.nl