Katholieke Jongerendag in Veenendaal

4 november 2023 om 11:00 uur

Vanuit heel het land zijn op zaterdag 4 november jongeren tussen 16 en 30 jaar welkom in Congrescentrum De Grote Pekken in Veenendaal om hun geloof te beleven en andere jongeren te ontmoeten. “Met het thema ‘Welkom thuis’ willen wij de katholieke jongeren laten ervaren dat de kerk in Nederland leeft! We mogen thuis zijn bij elkaar en bij de Vader, in gemeenschap leven en als jongeren onze plek binnen de Katholieke Kerk innemen”, aldus de organisatie.

Speciaal voor jongeren die in het bisdom Breda wonen, zal er een touringcar rijden om deelnemers op te halen en weer terug te brengen. De bus vertrekt vanuit Middelburg en rijdt langs Bergen op Zoom, Roosendaal, Breda en Oosterhout richting Veenendaal waar de jongerendag plaatsvindt. Om 11.00 uur staat de bus op Belgiëplein 6 in Breda.

Tickets voor de Katholieke Jongerendag kosten 15 euro en de busreis kost normaal gesproken 24 euro per persoon. Jongeren die vanuit het bisdom Breda meereizen betalen slechts 15 euro voor vervoer én toegang.

Kijk voor meer informatie en aanmelden op de website van het bisdom.